Călătorului îi șade bine cu drumul

De ceva timp caut locuri  interesante de vizitat în Romania pentru că imi place incredibil de mult să călătoresc, să văd locuri frumoase și să cunosc oameni noi. Așa ca de început de vară, mi-am făcut cadou o excursie în Deltă. Vânam de mult zona asta și mi se părea locația ideală pentru relaxare și refresh, însă nu avusesem ocazia să merg până acum.  Pot confirma după această experiență că Delta Dunării este locul perfect pentru a-ți încărca bateriile și pentru a-ți pune ordine în gânduri.

Am plecat din Bucuresti pe 5 mai cu prietena și stilista mea preferată, Andra Moga, am stat două nopți în Deltă, iar în ziua de întoarcere am mers în mai multe locuri interesante pe care țara noastră frumoasă le deține.

Când am ajuns în Deltă m-am simtit exact ca un telefon care mai avea în jur de 5% baterie pe care în sfârșit îl pui la încărcat. Haha. Am tăcut. Mult. Asta am simțit să fac. Nu aveam nevoie de cuvinte, ci doar să simt energia locului. A fost un vibe incredibil, iar Andra a fost persoana potrivită cu care să fiu  într-un astfel de loc pentru că a știut să simtă la fel ca mine.

După ce ne-am cazat am mers să mâncăm. .. Pește, mult pește. Cum sunt obsedată de fructe de mare și tot în materie de pește, iar în Deltă este binecunoscut și faimos peștele, am mâncat până nu am mai putut. “Nu mă mai face să râd că vomit”, zicea mai în glumă, mai în serios, Andra.

Peisajele sunt superbe. Am făcut câteva excursii pe Dunăre și am rămas impresionată tare. Am vizitat Pădurea Letea dar îmi este imposibil să explic în cuvinte ce am simțit printre acei stejari care cresc de peste 400-600 ani lângă o zonă de unde cu mult timp în urmă s-a retras marea, lăsând în urmă doar nisip.

Drumul a fost unul dintre cele mai frumoase pe care am mers ever. Dobrogea este pur și simplu incredibilă. M-a dus Andra prin niște locuri grozave, am văzut Cetatea Enisala, din mașină, căci afară ploua, iar apoi ne-am întors spre București. Am dat o raită și prin Cernavodă, apoi ne-am oprit la Mănăstirea Pasărea și am mâncat ceva la un restaurant în pădure la Brănești.

Când ne-am întors în București am mers direct la studio, unde toată familia Famous o serba pe Diana a noastră, iar eu i-am făcut o surpriză, întorcându-mă mai devreme din mini vacanța mea cu un maaaare buchet de flori și muuultă energie bună adusă tocmai din Deltă.

Prin urmare, când prindeți un weekend liber, vă recomand cu cel mai mare drag să mergeți în Deltă, este o experiență de neuitat. Și ca dovadă, vedeți pozele de mai jos.